۰۳/۰۲/۰۱

کتاب “بازاریابی و زندگی با خاطره”

پرویز درگی، مدرس دانشگاه با تعامل بازاریابی، زندگی و خاطره کتاب «بازاریابی و زندگی با خاطره» را به نگارش درآورده است. او در این کتاب از خاطرات خود که در دوران کودکی، میانسالی و بزرگسالی شکل گرفته‌اند، استفاده کرده و آن را با زبان داستان منتقل کرده است.

 کاوشگران روابط عمومی- بازاریابی علم زندگی است، بازاریابی با تکیه بر سه کلمه شناسایی، شناساندن و خشنودی تعریف می‌شود. بازاریابی در تمام ابعاد و مراحل زندگی بشر نقش‌آفرینی می‌کند. ما برای تبلیغ دین به بازاریابی مذهبی نیاز داریم. برای موفقیت در عرصه سیاست، به بازاریابی سیاسی روی می‌آوریم، توفیق ورزش و گسترش آن بدون بهره‌گیری از بازاریابی ورزشی امکان‌پذیر نیست. اگر بخواهیم مسکن رونق پیدا کند، به بازاریابی مسکن احتیاج داریم و در ارتباطات درون خانواده، بازاریابی عشق و عاطفه معنادار می‌شود .

بازاریابی گستره بسیار وسیعی به پهنای تمام زندگی بشریت دارد. پرویز درگی، مدرس دانشگاه با تعامل بازاریابی، زندگی و خاطره کتاب «بازاریابی و زندگی با خاطره» را به نگارش درآورده است. او در این کتاب از خاطرات خود که در دوران کودکی، میانسالی و بزرگسالی شکل گرفته‌اند، استفاده کرده و آن را با زبان داستان منتقل کرده است.

در قسمتی از این کتاب می‌خوانیم: «مدیریت توجه را جدی بگیریم. توجه، حس خوب در مخاطب ایجاد می‌کند. حس خوب زمینه‌ساز خاطره‌ای زیبا می‌شود. خاطره‌ای زیبا، تجربه‌ای نیکو می‌سازد و تجربه‌ای نیکو سبب می‌شود مشتری یا مخاطب هدف ما دوباره دعوت ما را بپذیرد و مراجعه داشته باشد و خرید و مراجعه دوباره سبب ارتقای ارزش طول عمر مشتری می‌شود. مشتری خشنود می‌شود و مشتری خشنود سفیر برند ما می‌شود و این یعنی اوج موفقیت در کسب ‌و‌ کار و زندگی .

این کتاب در ۲۷۶ صفحه و قیمت ۱۲ هزار تومان توسط انتشارات بازاریابی در سال ۱۳۹۳ به چاپ رسیده است.

منبع:  tnews.ir

مطلب مشابه

نسخه الکترونیکی کتاب ناخدامطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *