۰۳/۰۱/۱۰

کنفرانس مدیریت استراتژیک برند

تحقیقات بازاریابی شرط لازم و تبلیغات ابزاری جهت برون رفت از رکود در فروش است.

دکتر مهدی حلاج دبیر اجرائی و مدرس اولین کنفرانس مدیریت استراتژیک برند بر پایه مفاد اقتصاد مقاومتی در گفت و گو با ستاد خبری کنفرانس گفت: تحقیقات بازاریابی مواردی همچون توسعه محصول، شناخت بازار، روش های مناسب فروش، توزیع، تبلیغ و تسهیلات خدمات یا فروش را در بر می گیرد و در واقع همه جنبه های فعالیت های کسب و کار از مرحله ایده تا رضایت مشتری را پوشش می دهد.

دبیر اجرائی کنفرانس در ادامه افزود: تا زمانیکه شناخت مناسبی از جنبه های اجتماعی، اقتصادی، روانی و آماری مشتری نداشته باشیم نمی توانیم برنامه علمی و عملیاتی از گام اول ایده پردازی تا گام نهایی فروش را طراحی، پیاده سازی و اجراء کنیم.

دکتر مهدی حلاج با اعلام نارضایتی از وضعیت تحقیقات بازاریابی در کشور گفت متاسفانه در کشور ما هنوز تحقیقات بازاریابی بعنوان هزینه اضافی شناخته می شود و باید پرسید شما بر چه اساسی محصول یا خدمات خود را تولید و بر چه مبنایی عرضه می کنید.

مدرس کنفرانس مدیریت استراتژیک برند با بیان اینکه امروزه یکی از شاخص های تضمین سوددهی واحدهای تولیدی و بنگاههای تجاری ارائه طرحهای موفق تبلیغات است افزود برنامه هوشمندانه تبلیغاتی با استفاده از اطلاعات واقعی و در نظر گرفتن جامعه هدف، یکی از ابزارهای لازم در خروج از شرایط رکود است که انشاا… در کنفرانس به صورت مفصل در اینباره صحبت خواهم نمود.

وی در پایان در خصوص نقش آموزش گفت بطور حتم آموزش جزو مهمترین راهکارهای توسعه در بازار امروز است و برگزاری چنین کنفرانس هایی می تواند زمینه ساز مناسبی برای خروج از دوران رکود باشد.

دکتر مهدی حلاج در اولین کنفرانس مدیریت استراتژیک برند برپایه مفاد اقتصاد مقاومتی به سخنرانی در خصوص ایجاد ساختار مناسب تبلیغات و تحقیقات بازاریابی جهت خروج از شرایط رکود خواهد پرداخت.

کنفرانس مدیریت استراتژیک برند در تاریخ ۱۳ و ۱۴ اسفند ماه در استان گیلان برگزار خواهد شد و علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می توانند به سایت www.iranbrandco.ir مراجعه کنند.

منبع: tnews.ir

مطلب مشابه

نسخه الکترونیکی کتاب ناخدامطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *